luni, 19 februarie 2018

Sweat Lodge ritual samanic puternic de vindecare, purificare si renastere

Locuința de transpirat este o tradiție americană indigenă în care indivizii intră într-o locuință în formă de cupolă ca un iglu, pentru a experimenta un mediu de tip saună. Locuință este în mod obișnuit o structură din lemn cu ramă din ramuri de copac.  In mijloc se afla o gaura in care sunt amplasate pietre fierbinti, iar  in jurul lor se aseaza oamenii. Apa se revarsă periodic peste rocile încălzite pentru a crea o cameră caldă și aburită. 


Beneficiile vindecătoare ale ceremoniilor Sweat Lodge. Ceremonia se intenționează ca o reuniune spirituală cu creatorul și o conexiune respectuoasă față de pământ însuși, atât cât este destinată purificării toxinelor din corpul fizic.

    
Vindecarea mintală - eliberează mintea de distragere a atenției, oferind claritate.


    
Vindecarea spirituală - permite introspecția și conectarea la planetă și la lumea spirituală.


    
Vindecarea fizică - poate oferi beneficii antibacteriene și de vindecare a rănilor.

 
Sweat Lodges sunt ceremonii sacre pentru comunitatea nativă americană. Pietrele bunicii, care se află în centrul acestei ceremonii, au în jur de milioane de ani, au văzut, au cunoscut și au simțit totul. Ele sunt în unire sacră cu focul creat de cei în picioare (copaci), foc care arde afara si care a incalzit pietrele.Este o uniune binecuvântată între elemente și arbori și pietre. Inima ceremoniei este chemarea și lucrarea bunicilor și spiritelor care vin să facă lucrarea. Acest lucru se întâmplă prin cântecele și inimile deschise ale oamenilor. Așa cum spune bătrânul meu ca un purtător de apă, noi pur și simplu suntem un portar cu chei care deschid ușa spiritelor prin intenția noastră sinceră, creând geometria sacră / configurația spațiului ceremonial. Când vărsăm apă pe pietre, bunicile ne vorbesc și ne impresionează cu înțelepciunea lor. Aburul ne curăță și le luăm înțelepciunea în plămânii noștri când respiram aburul.



  Am participat  la cateva ritualuri sacre de tip Sweat Lodge și  pot spune  că ceea ce se întamplă acolo în interior este un proces foarte puternic de purificare, de reînnoire, de eliberare, de renaștere. După fiecare ritual aveam senzatia că am renascut ca și un prunc, ca pot lasă la o parte vechile tipare, roluri, credinte, frici, si că mă pot redefini pe mine asa cum eu aleg.  

În intunericul si căldura din Sweat Lodge, iese afară tot, de pe toate nivelurile fiintei, fizic, emotional, mental, spiritual, de aceea purificarea este atat de puternică.  De fiecare data am ajuns să simt că sunt una cu totul, senzația de unitate, de întreg, ca și cum întreg Universul nu este decât o singură Fiintă Vie care bate cu o singură inimă. 

Dealul Lunii, Colina Zmeului și cei doi maeștrii de ceremonie AmmaRa si Agnis, au fost cei care au condus aceste ceremonii la care am fost și eu prezentă, si cărora nu pot decat să le mulțumesc pentru ceea ce am reușit să trăiesc mereu alături de ei. Pentru mine au fost si rămân doi mentori de cel mai înalt nivel.

"Totul se petrece în inima mea."

Am vorbit,
Cristina Rusu-Marian ThetaHealing Practitioner


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce este ThetaHealing®?

Etimologic Theta Ѳ este o litera care provine din alfabetul grecesc   si egiptean, inseamna si Suflet. Therapia Theta este o cale d...