marți, 6 februarie 2018

Afirmatii care atrag miracolul



  Cand rostesti afirmatiile, sa vina din inima, poti sa stai cu fata la oglinda, si sa simti ca sunt adevarate, simte emotia ce e transmisa de ele, simte vibratia cuvintelor. Simte ca ai acel ceva pe care il doresti cu toate simturile ,si multumeste pentru el.
·                    Emotiile indica nivelul vibratiilor.
·                    Exista o putere in corpul meu. Anticii spun ca este cea mai mare putere din univers.
·                    Cu cat esti mai recunoscator cu atat primesti mai multe lucruri de care sa fi recunoscator.
·                    Peste zi cand apare cuvantul FRICA, inlocuieste-l cu CURIOZITATE.
·                    Ceea ce gandesti si ceea ce crezi, este ceea ce va deveni realitate pentru tine. Gandurile iti creeaza viata.
·                    Nu ma rog pentru ceva ce nu am pentru ca atunci recunosc de fapt ca nu am acel lucru, si prin rugaciune dau putere lipsei acelui lucru. Simt ca am acel ceva cu toate simturile  si multumesc pentru el. 


 Atoatecreatorule te rog instaleaza in mine toate aceste afirmatii:

Afirmatii Generale
1.    Ma iubesc de aceea simt cum organismul meu e viu si vibreaza de sanatate, respir, aerul se simte atat de bine, sunt intreaga si completa.
2.    Ma iubesc, de aceea in interiorul meu exista iubire infinita, iubirea imi umple toata fiinta si radiaza din mine peste tot, intorcandu-se multiplicat.
3.    Ma iubesc, de aceea ofer si primesc iubire zilnic, iar rezervele sunt infinite.
4.    Ma iubesc, de aceea am grija de corpul meu, sunt sanatoasa, implinita si fericita.
5.    Ma iubesc, de aceea imi asigur un camin confortabil.
6.    Ma iubesc, de aceea fac munca care imi place, si castig multi vani, venitul meu creste exponential in mod constant.
7.    Ma iubesc, de aceea ma comport cu lumea intr-un mod prietenos si iubitor.
8.    Ma iubesc, de aceea traiesc acum, fiecare moment fiind binevenit, stiind ca viitorul meu este stralucitor, plin de fericire, bucurie si sigur, pentru ca sunt un copil iubit al universului, universul ma iubeste si are grija de mine, acum si intotdeauna.
9.    Ma iubesc, de aceea iert trecutul, il iubesc, ma eliberez de el, ma iert si pe mine si sunt libera.
10. Ma iubesc, de aceea ma accept asa cum sunt, pentru ca sunt perfecta, imi umplu viata de bucuie.
11. Ma iubesc, de aceea sunt puternica, nimic nu ma poate opri, am un potential nelimitat.
12. Ma iubesc, de aceea imi urmez visul.
13. Ma iubesc, de aceea toate relatiile mele sunt armonioase.
14. Ma iubesc, de aceea merit tot ce este mai bun si accept acum, toate experientele mele sunt cu succes, sunt implinita cu ceea ce fac.
15. Ma iubesc, de aceea ascult cu iubire mesajele pe care mi le da corpul meu, imi ascult intuitia, urmez fluiditatea interioara, imi urmez calea interioara, instinctul interior.
16. Ma iubesc, de aceea ma eliberez de  toate sabloanele de gandire care au creat probleme in viata mea, sunt libera sa accept noul si schimbarea in viata mea, ma deschid spre ele cu iubire.
17. Sunt recunoscatoare pentru tot binele din viata mea, fiecare imi aduce surprize noi si minunate.
18. Sunt mai minunata de cat am fost lasata sa cred eu, sunt mult mai mult decat cred eu ca sunt.
19. Sunt infinitul, universul, sunt nemuritoare.
20. Am o casa noua / masina noua ............... (descrieti cum vreti sa fie)
21. Am un sot minunat, perfect pentru mine.
22. Am bani, multi, si multe conturi, si vin cu usurinta la mine.
23. Sunt frumoasa, superba, subtire, atletica, bucuroasa, si toate astea vin cu usurinta la mine
24. (Spuneti-va numele) ............... esti minunata, te iubesc
25. Aceasta e una din cele mai bune zile din viata mea
26. Totul se indeplineste pentru cel mai mare grad de bine al meu.
27. Tot ceea ce vreau sa aflu mi se destainuie.
28. Tot ceea ce doresc vine la mine, daca e pentru binele meu cel mai inalt.
29. Sunt deschisa, receptiva la noi cai de a avea venituri.
30. Imi primesc acum binele de la surse cunoscute, necunoscute si neasteptate.
31. Sunt o fiinta nelimitata, care accepta de la o sursa nelimitata pe cai nelimitate.
32. Inteligenta divina imi da toate ideile bune pe care le pot folosi.
33. Tot ce ating este un succes.
34. Este destul pentru fiecare, inclusiv pentru mine.
35. Exista suficienti clienti si pentru serviciile mele.
36. Stabilesc acum o noua constientizare a succesului.
37. Ma mut in Cercul Castigurilor.
38. Sunt ca un magnet pentru prosperitatea si abundenta Divina.
39. Sunt binevuvantata mai mult decat in visurile mele indraznete.
40. Bogatii de toate felurile sunt atrase catre mine.
41. Oriunde ma intorc, gasesc oportunitati de aur.
42. Infloresc in fiecare clipa.
43. Totul este bine‚ totul este minunat.
44. Ma deschid spre abundenta.



 alte  Afirmatii

1.                    Te iubesc foarte mult .........(numele meu). Esti perfecta asa cum esti. Te iert, te iubesc cu adevarat. Acest copil este dorit si foarte iubit. Sunt in siguranta. Ma iubesc si ma aprob pe mine insami. Ma iubesc si ma accept pe mine insami in fiecare etapa a vietii mele. Sunt plina de iubire. Sunt demna de a fi iubita. Fiecare moment din viata mea este perfect.
2.                    Ma simt in siguranta, asa ca preiau controlul asupra propriei vieti. Optez pentru a fi liber. Imi iubesc viata. Sunt impacata cu viata. Receptez viata intr-un echilibru perfect. Lumea in care traiesc e sigura si prietenoasa. Am incredere in viata. Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de viata.
3.                    Ma simt in siguranta in mijlocul emotiilor mele. Emotiile mele sunt normale si acceptabile. Sunt flexibila, ma las in voia curentului.
4.                    Sunt iubita, sustinuta si hranita de viata insasi. Sunt in siguranta atunci cand traiesc. Sunt observata si apreciat intr-o maniera pozitiva. Sunt iubita. Imi impartasesc sentimentele si iubirea. Reactionez cu iubire fata de toti oamenii.
5.                    Imi aceept plin de iubire deciziile, stiind ca sunt libera sa la schimb oricand doresc. Sunt plina de entuziasm fata de viata si fata de tot ceea ce fac.
6.                    Este dreptul meu prin nastere sa traiesc plenar si liber. Merit sa fiu iubita.  Optrez pentru a-mi trai plenar viata.
7.                    Transced acum temerile si limitarile specifice celorlalti oameni. Imi creez propria viata. Ma eliberez de toate restrictiile. Ma simt libera sa fiu eu insami.
8.                    Experimentez iubirea, pacea, bucuria. Sunt plin de bucurie. Bucuria curge prin fiecare bataie a inimii mele. Ii permit bucuriei sa curga liber prin mine. Optez pentru a privii viata ca fiind eterna si plina de bucurie. Eu insami sunt eterna, impacata si fericita.
9.                    Ma simt protejat de iubirea divina. Ma simt intotdeauna in siguranta. Imi propun sa ma maturizez si sa imi asum responsabilitatea pentru propria mea viata. Ii iert pe ceilalti si imi creez propria viata, asa cum mi-o doresc. Sunt in siguranta.
10.                 Ma alimentez singura cu hrana spirituala. Ma simt satisfacuta si libera.
11.                 Ii permit mintii mele sa se relaxeze, sa fie impacata. Claritatea si armonia coexista in mine si in afara mea. Totul este bine.
12.                 Imi diger cu usurinta experientele de viata. Viata ma sustine. Asimilez noul in fiecare moment al zilei. Totul este bine.
13.                 Imi accept intreaga putere feminina, precum si procesele corporale, pe care le consider normale si naturale. Ma iubesc si ma aprob pe mina insami.
14.                 Sunt inteligenta, plina de curaj si ma pretuiesc pe mine insami. Sunt puternica si capabila.
15.                 Renunt la orice gand care nu este plin de iubire si fericire. Renunt la trecut si ma integrez in momentul prezent, care este inedit si incantator.
16.                 Ma simt liber sa spun ceea ce doresc. Ma simt in siguranta sa exprim ce am de spus. Sunt impacata. Ma simt in siguranta in mijlocul emotiilor mele. Ma deschid in fata vietii.
17.                 Ii permit mintii mele sa se relaxeze, sa fie impacata. Claritatea si armonia coexista in mine si in afara mea. Totul este bine.
18.                 Renunt cu usurinta la toate lucrurile, situatiile, persoanele de care nu mai am nevoie. Trecutul nu mai exista. Ma eliberez de toate restrictiile. Ma simt libera sa fiu eu insami. Sunt libera.
19.                 Accept ghidarea divina si ma simt intotdeauna in siguranta. Imi creez acum viata la care imi place sa ma uit.
20.                 Ma simt in siguranta atunci cand ma bucur de propriul meu corp. Ma bucur ca sunt femeie.
21.                 Sunt flexibila, ma las in voia curentului. Doresc sa ma schimb odata cu vremurile. Sunt in siguranta. Viata ma sustine. Merit sa ma bucur de viata.
22.                 Accept ideile divine si intelepciunea vietii. Ma bucur de noutatea acestui moment. Accept toate placerile pe care mi le ofera viata.
 23               Sunt important, am valoare, sunt în stare, sunt inteligent, sunt iubitor, aştept mult de la mine, nu există obstacol pe care să nu-l pot învinge.” 

DA
Multumesc, s-a implinit, s-a implinit, s-a implinit. 

Articol realizat de Cristina Rusu-Marian Theta Healing Practitioner



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce este ThetaHealing®?

Etimologic Theta Ѳ este o litera care provine din alfabetul grecesc   si egiptean, inseamna si Suflet. Therapia Theta este o cale d...