marți, 6 februarie 2018

Perfecta expresie de sine sau planul divin




viziune metafizic




Toate bolile au o corespondenta mentala. Orice om s-ar putea vindeca instantaneu, daca ar intelege ca corpul sau este o idee perfecta in intelegerea divina si, prin urmare, este sanatos si perfect. Dar, chiar daca s-ar vindeca astfel, iar apoi va continua sa gindeasca in mod destructiv, ori daca tezaurizeaza cu lacomie, uraste, ii este teama sau condamna pe ceilalti, boala va recidiva.  Astfel, sufletul trebuie sa fie curat si alb ca zapada pentru ca vindecarea sa fie permanenta. Metafizicianul face mereu sondaje profunde pentru a descoperi 'corespondenta'. 

Iisus hristos a spus: 'Nu invinui pe altii si nu vei fi invinuit'. 'Nu-i judeca pe ceilalti si nu vei fi judecat.' Multi si-au atras boala si nenorocirea condamnandu-i pe altii. Ceea ce omul acuza la altcineva, isi atrage asuprasi.Pentru orice om, exista o perfecta expresie de sine, exista un loc pe care trebuie sa-l ocupe doar el si pe care nimeni altcineva nu-l poate ocupa!
Planul perfect cuprinde sanatatea, bogatia, iubirea si perfecta expresie de sine. Iata cvadratura vietii care-ti aduce fericirea perfecta! Dupa ce ai facut aceasta chemare, mari schimbari se pot produce in viata ta, deoarece (aproape) toti oamenii s-au indepartat de planul divin. 


Cereti directii precise si calea va fi simpla si plina de succese. Cind omul cauta un anumit lucru, acesta il va cauta pe el. 

Parintii nu trebuie niciodata sa impuna cariere sau profesiuni copiiilor lor! Cunoscind adevarul spiritual, ei ar trebui, cat mai devreme, daca este posibil chiar inainte de nasterea copilului, sa pronunte cuvintul pentru ca planul divin sa se indeplineasca!  Un tratament prenatal ar trebui sa fie conceput astfel: 'fie ca dumnezeu din fiinta acestui copil sa se exprime in mod perfect! Fie ca planul divin prevazut pentru sufletul sau, pentru corpul sau, pentru viitorul sau, sa se manifeste de-a lungul intregii sale vieti, pentru eternitate!


'Eu sunt unit cu inteligenta infinita; stiu tot ceea ce trebuie pentru examen'; Primesti intotdeauna cate un bobarnac cind esti prea sigur de tine, deoarece iti pui toata increderea in personalitatea ta si nu in 'Dmnezeu din fiinta ta'. Scopul studentului in metafizica este echilibrul, stapanirea de sine. Stapanirea de sine inseamna putere.

Mania altereaza viziunea, otraveste singele: ea este cauza multor boli si decizii care duc la dezastre. 

'Poate ca nu obisnuiesti sa termini ceea ce incepi si, subconstientul tau a luat obiceiul sa nu termine nici el.' (cum este interiorul, asa si exteriorul!) ' 

Cereti o directie clara, spuneti:'Spirit infinit, da-mi o indicatie clara! Reveleaza-mi cum trebuie sa fie expresia mea perfecta! Arata-mi care este talentul de care trebuie sa ma servesc acum!'. 

Afirmati deci: 'Eu sunt inzestrat pentru planul divin al vietii mele!', si profitati fara teama de ocaziile care se prezinta. 

Anumiti oameni dau cu bunavointa, dar nu stiu sa primeasca. Ei refuza cadourile, din orgoliu, sau din motive negative, facand sa sece sursele lor si, invariabil se trezesc ca nu mai au mare lucru. Invata sa primesti cu bunavointa painea care 'vine pe apa'; fara constringere sa dai, fara constringere sa primesti. 

Echilibrul dintre a da si a primi exista permanent, desi omul trebuie sa dea fara gindul de a primi. Dar incalca legea daca nu accepta ceea ce i se ofera. Caci orice dar vine de la Dumnezeu, omul nu este decat instrumentul lui. Nu trebuie sa ai niciodata, in ceea ce-l priveste pe cel care da, un gind de pierdere! Dumnezeu il iubeste pe acela care stie sa primeasca, la fel de mult ca pe acela care stie sa dea. 

Cel care se naste bogat si sanatos si-a mentinut in subconstient, in cursul vietii sale anterioare, imaginile opulentei si sanatatii. Cel care este sarac si bolnav si-a creat imagini ale bolii si saraciei. Sub orice plan ar fi, omul manifesta suma totala a convingerilor subconstientului sau

Astfel, prin cunoasterea adevarului, omul se elibereaza de legea karmei, de pacat si de moarte si se manifesta ca om creat 'dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu'. Eliberarea sa are loc in timp ce isi implineste destinul, facand sa se produca manifestarea planului divin al vietii sale.


'Tu vei declara un lucru si el se va indeplini.'  'Binele care trebuie sa se manifeste in viata unui om este deja un fapt implinit in intelegerea divina. El asteapta, pentru a se realiza, ca omul sa-l recunoasca, sau sa pronunte cuvintul pentru ca el sa se poata manifesta. Dar trebuie sa aiba grija, pentru a declara ca doar ideea divina despre bine trebuie sa se manifeste; pentru ca, adeseori, el provoaca prin 'cuvintele sale inutile' esecul si nefericirea. 

Este, deci, foarte important: sa enunti clar si corect cererea

Daca-ti doresti o familie, prieteni, o pozitie sociala, sau orice altceva, trebuie sa ceri 'selectia divina'.  De exemplu: 'spirit infinit, deschide calea care duce la adevarata mea familie, adevaratii meiprieteni, adevarata mea pozitie sociala! Eu iti multumesc pentru ca acestea se manifesta acum,prin gratia divina si intr-un mod perfect!'. 

Sfarsitul afirmatiei este de o importanta capitala. 

Iata dovada: o doamna a cerut 1000$. Fiica sa fu victima unui accident si primi o despagubire de 1000$; pe masura ce se dezvolta constiinta prosperitatii, trebuie sa precizam ca sumele de bani pe care le dorim si care ne apartin prin drept divin, sa ne parvina prin har si in mod perfect. 

Dar este imposibil sa eliberam mai mult decat ceea ce credem posibil, pentru ca in general, suntem marginiti de pretentiile subconstientului. Trebuie sa extindem aceste pretentii pentru a putea primi mai mult. Omul se limiteaza, deseori, in cererile sale


Orice om are in sinea lui un lingou de aur - este constiinta aurului, a opulentei, cea care aduce bogatiile in viata sa. 

Formuland cererile, trebuie sa incepeti cu sfarsitul, adica, sa declarati ca 'ati primit deja'. 'Inainte de a ma chema, eu ati voi raspunde!'  Afirmind continuu, credinta se instaleaza in subconstient. N-ar fi necesar sa repetam o afirmatie, daca am avea o credinta perfecta! Nu trebuie nici sa implori, nici sa pledezi, ci sa multumesti constant pentru ceea ce ii primit deja. 'Desertul se va bucura si va inflori ca un trandafir.' faptul de a te bucura chiar atunci cind esti in desert (starea de constiinta), deschide calea pentru eliberare. 


Sunt multe exemplele despre puterea subconstientului ghidat de credinta activa. Cind cineva incepe sa faca demonstratii ale legii spirituale, nu trebuie niciodata sa se uite inapoi: 'cel care nu crede, nu va primi nimic de la dumnezeu!'. 

Sa nu uitam ca 'Dumnezeu il ajuta pe acela care stie sa astepte cu rabdare'. 


Cei mai multi oameni isi construiesc in imaginatie o casuta, atunci cind ar trebui sa-si construiasca un palat! 



Daca  incearci sa fortezi demonstratia (prin rationament), el o aduce la punct zero. 'Voi grabi lucrurile, spune Dumnezeu.'nu trebuie actionat decat prin intuitie sau dupa directii primite si bine definite! 'Sa crezi in Dumnezeu si sa astepti cu rabdare. Marturiseste-i lui dorinta ta si el o va indeplini'. 

Am vazut cum legea actiona in conditii extrem de uimitoare. Omul va atinge stadiul in care 'cuvintul sau va deveni viu', adica se va materializa in aceeasi clipa. 


Fie ca fiecare dintre noi sa fie acum eliberat de ceea ce l-a retinut prizonier ani indelungati, separandu-l de ceea ce-i apartine, si fie ca el sa cunoasca adevarul care-l va elibera' - sa fie liber pentru a-si indeplini destinul, pentru a provoca manifestarea planului divin al vietii sale, sanatatea, bogatia, iubirea si perfecta expresie de sine! 'Sa fiti transformati prin reinnoirea fiintei voastre!'


Afirmatii:

  • Dumnezeu este bogatia mea infailibila si sume mari de bani imi parvin rapid prin har si mijloace perfecte.
  • Orice plan pe care Tatal ceresc nu l-a conceput se va dezagrega si se va risipi pentru a se putea manifesta planul divin.
  • Numai ceea ce este adevarat de la Dumnezeu este adevarat in mine, caci eu si Dumnezeu suntem una.
  • Iubirea divina dezagrega si risipeste acum orice discordanta din spiritul meu, din corpul meu, din afacerile mele.
  • Cum eu (sufletul) sunt una cu Dumnezeu (spiritul), eu sunt una cu binele meu, caci Dumnezeu este in acelasi timp donatorul si darul.
  • Iubirea divina umple constiinta mea cu sanatate si fiecare celula a corpului meu, cu lumina.
  • Ochii mei sunt ochii lui Dumnezeu, eu vad cu ochii spiritului. Vad clar calea deschisa. Vad clar planul perfect.
  • Sunt divin sensibil la directiile mele intuitive.
  • Urechile mele sunt urechile lui Dumnezeu, aud cu urechile inimii si ale spiritului. Eu aud.
  • Arunc povara mea pe umerii lui Hristos care este in mine si avansez, liber!
Articol realizat de Cristina Rusu-Marian ThetaHealing Practitioner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce este ThetaHealing®?

Etimologic Theta Ѳ este o litera care provine din alfabetul grecesc   si egiptean, inseamna si Suflet. Therapia Theta este o cale d...