marți, 6 februarie 2018

Eu aleg.



 

Aleg sa traiesc dupa cum eu decid, nu dupa sansa.

Aleg sa fac schimbari, nu sa caut scuze.

Aleg sa fiu folositor, nu sa ma las folosit.


Aleg sa evoluez, nu sa ma intrec cu altii.


Aleg sa am incredere in mine, nu sa imi plang de mila.


Aleg sa-mi ascult vocea interioara, nu opiniile altora.


Aleg sa am curajul de a face lucrurile sa se intample, nu sa am credinta ca, candva ceva se va intampla.


Aleg sa fiu liber, nu sclavul sentimentelor mele.


Aleg sa ma abandonez vulnerabil, nu sa controlez lucrurile cu mintea.

Articol realizat de Cristina Rusu-Marian Theta Healing Practitioner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce este ThetaHealing®?

Etimologic Theta Ѳ este o litera care provine din alfabetul grecesc   si egiptean, inseamna si Suflet. Therapia Theta este o cale d...