marți, 27 decembrie 2022

Cine ești TU?? Spune-mi...!

  Cine ești tu, dacă iți iau părinții? Mai esti copil?

Cine ești tu, dacă îți iau soțul/soția? Mai ești soție / soț?

Cine ești tu, dacă îți iau copilul? Mai ești mamă / tată?

Cine ești tu, dacă îți iau slujba? Mai ești angajat / muncitor?

Cine ești tu, dacă îți iau afacerea? Mai ești patron / antreprenor?

Cine ești tu, dacă îți iau casa? Mai ești proprietar?

Cine ești tu, dacă îți iau toate acestea? Te mai simți ca fiind cineva?

Sau te simțeai doar când erai în legătură/relație cu toate acestea?

Cine ești TU?? Spune-mi...!

- Păi, fără acestea sunt un nimeni...mă simt de parcă nu aș exista...

- Atunci, mi-a răspuns Sinele, înseamnă că un nimeni ai fost toata viața.

Doar te-ai iluzionat că ai fost cineva.

Doar te-ai amăgit că erai copil, părinte, soț/soție, etc...

Ce mai ești TU, când TOTUL dispare?

Doar atunci te vei redescoperi pe tine, pe SINE!

Doar când vei simți că exiști și fără toate acestea, de abia atunci EȘTI cu adevărat!

Până atunci, doar te-ai jucat. Până atunci nu AI FOST! 😊

FII! 

Doar Fii!

Așa mi-a spus Sinele...

De abia atunci, joaca începe cu adevărat.

Joaca-te frumos, EXISTENȚĂ PURĂ...!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce este ThetaHealing®?

Etimologic Theta Ѳ este o litera care provine din alfabetul grecesc   si egiptean, inseamna si Suflet. Therapia Theta este o cale d...