sâmbătă, 3 aprilie 2021

Cat de activa ne este karma?

 Buna dimineata!

O zi frumoasa de primavara va doresc tuturor!

Ei dar sa vedem prin ce vremuri trecem. Cat de repede/ tare s-au amplifcat toate? Din pacate sau poate din fericire, noi nici nu remarcam acest lucru. Am asistat ieri la o intamplare interesanta in Kaufland, pe care as dori sa v-o relatez.


 

M-am asezat la casele rapide, la capatul cozii pentru plata cash. In fata mea se afla un carucior fara stapan, cu siguranta uitase ceva si se dusese sa isi ia produsul din magazin, ceea ce fusese intru-tocmai cu gandiul meu (produsul lipsa fusese un fir de praz). Ei dar nu despre praz vreau sa vorbim. :)

De pe un sir alaturat 2 tinerele, probabil profitand de absenta proprietarului, s-au bagat in fata mea impinzand acel carucior in lateral, apoi s-au strecurat mai in fata pe sirul care mergea spre casele rapide cu plata card.  Necontand ca la rand erau si batrani si parinti cu copii,  s-au strecurat cum au putul ele mai bine, au fentat tot ce au putul. Interesant a fost sa constat ca lumea de la sir era calma si nu le-a spus nimeni niciun cuvant, le-au lasat in pace cu totii

Intre timp a  revenit proprietaul cosului, A inceput sa isi ceara scuze, ca a lipsit, L-am lasat sa isi retraga cosul de pe margine si sa si-l rearanjeze in sir inaintea mea.  S-au eliberat aproepe simultan 2 case, am intrat la scanat obiecte si eu si domnul din fata mea. Fetele vis a vis erau deja aproape gata de plecare. Cand sa plateasca au au realizat ca nu pot plati decat cu card. Ups! Ele aveau cash. Tot ele cu gura mare ca de ce nu li s-a spus ca acolo se plateste cu card. Doamna care asista le-a explicat pe un ton calm ca scrie le fiecare casa cu ce se plateste, chiar mare deasupra. Si tot ele  revoltate ca doar nu o sa stea sa citeasca tot ce  scrie peste tot. 

Si uite asa domnisoarele revoltate si grabite au trebuit sa astepte sa isi introduca inca o data produsele exact la casa de unde am plecat eu. 

Pare un lucru simplu, poate chiar banal, care se intampla zilnic.  Eu una ma-am bucurat sa pot fi un observator calm. Si m-am intrebat oare de cate ori pe zi ni se intampla astfel de lucruri? Realizam oare ca ceea ce am emanat s-a intors inapoi rapid, in cateva minute? Realizam noi ca asta este de fapt o binecuvantare?. Constientizam oare insemnatarea acestor envenimente, atunci cand suntem noi personajele principale? 

E mult mai usor sa observi la altii decat la propria persoana. Eu nu le critic, nu le judec. De cate ori nu am trecut si noi prin situatii similare si nu am constientizat?  Mi-ar fi placut sa le pot spune ca, ceea ce li s-a intamplat a fost exact ceea ce au atras, ce au emis, dar isi vor da semana cand vor fi pregatite pentru asta.  Ma-as bucura sa poate constientiza cat mai repede, altfel isi vor atrage situatii similare, dand vina mereu pe altii pana cand intr-o buna zi se vor destepta/ trezi si ele, si vor intelege ca nimic din ceea ce ni se intampla nu este din vina altora, ceilalti oglindesc doar ceea ce este in noi. In acest caz nu oamenii ci Universul, Creatia le-a jucat o festa. 

In cateva minute s-a materializat ceva ce fetele au emis. Fantastic!  Nu mai e nevoie de mii de vieti pentru a face acest lucru, ci AICI si ACUM, s-a aplificat totul, in asa masura incat ne putem purifica, curata de karma negativa adusa, sau creata.  suntem cu adevarat Binecuvantati pentru ca traim acum, aici in aceste vremuri. 



Va doresc o zi Binecuvantata si Imbelsugata

Christina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce este ThetaHealing®?

Etimologic Theta Ѳ este o litera care provine din alfabetul grecesc   si egiptean, inseamna si Suflet. Therapia Theta este o cale d...